Zaburzenia erekcji - specjalista radzi

Wasze pytania

W dzieciństwie miałem wypadek. Uległem poparzeniu, mam uszkodzony kregosłup. Dziś mam problemy ze zwodem.

Być może podłoże jest neurologiczne. Proszę poruszyc problem z leczącym neurologiem.

Witam. Mam oto taki problem,mam 22lata od 5lat współżyje z ta sama dziewczyną,gdy chcemy się kochać to najpierw mam problem ze zwodem a później z wytryskiem,jest zbyt wczesny dochodzę już do orgazmu nawet po minucie stosunku i to tak już od 5lat. Z góry dziękuję za pomoc i czekam na jak najszybszą odpowiedź.

Proszę skonsultować się z urologiem i/lub seksuologiem. Przedwczesny wytrysk nasienia występuje u młodych mężczyzn po dłuższej przerwie pomiędzy stosunkami, w czasie stosunku z nową partnerką, podczas inicjacji seksualnej, w wyniku pogłębiania się nerwicowej reakcji seksualnej, której towarzyszy lęk i niepokój, u mężczyzn nadpobudliwych, stosujących stosunek przerywany. Wtedy zaleca się zwykle farmakoterapię (anxiolityki), psychoterapię oraz metody treningowe.

Czy są jakieś przeciwwskazania w przyjmowaniu tego preparatu?

Na początku stosowania preparatu Permen należy zaobserwować, czy żeń-szeń będący składnikiem suplementu nie wywołuje arytmii i wzrostu ciśnienia krwi (zwłaszcza w połączeniu z kofeiną). Obecna w preparacie L-Arginina zmniejsza lepkość płytek krwi, o czym należy pamiętać stosując leki przeciwzakrzepowe. Arginina może spowodować wzrost zawartości potasu, jeżeli zażywana jest z lekami z grupy diuretyków oszczędzających potas.

Czy od tego preparatu można się uzależnić i czy nagłe przerwanie jego przyjmowania nie spowoduje pogorszenia stanu jaki był przed rozpoczęciem jego przyjmowania?

Suplementy diety nie mają działania uzależniającego a tylko wspomagające.

Przed tą jedyną miałem dużo partnerek z którymi mogłem "bawić się" bardzo długo...od pewnego czasu jestem tylko z tą jedyną , ale nie mogę z nią dłuzej wytrzymać niż dosłownie minute...bardzo mi głupio z tego powodu...dlaczego tak sie dzieje?

Proszę skonsultować się z seksuologiem, może problem jest natury psychicznej.

Dostaje często zapalenie penisa i w koło niego ,bylem rok temu u urologa przepisał mi maść,,CLOTRIMAZOLUM,,po kilku smarowaniu przechodzi ale powraca po miesiącu i tak w kolo tak to przeszkadza współżycie z żona. Proszę o radę..55lat....

Proszę skonsultować problem z dermatologiem, może uda się zrobić wymaz bakteriologiczny z okolic zapalenia i włączyć skuteczne leczenie (maści zewnętrzne stosujemy dość długo, by zapobiec nawrotom). Warto skontrolować poziom cukru we krwi.

Dlaczego podczas pieszczenia mojej dziewczyny jestem zupełnie spokojny i rozluźniony a gdy dochodzi do zbliżenia jestem zestresowany i mam mój penis wiodczeje?co jest tego przyczyną?

Najpewniej natury psychologicznej. Proszę poruszyć problem z lekarzem rodzinnym lub/i seksuologiem.

Kiedy pieszczę moją dziewczynę nie mam żadnych problemów ze wzwodem,a kiedy dojdzie do zbliżenia mam problemy z utrzymaniem wzwodu.Co może być tego przyczyna?

Najpewniej natury psychologicznej.

Mam 39 lat, od 20 lat jestem zmuszony stosować leki nadciśnieniowe takie jak "inhibace" i "tertensif".Czy stosowanie PERMENU razem z powyższymi lekami jest bezpieczne?Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.

Przyczyna zaburzeń może tkwić w samej chorobie nadciśnieniowej jak i leczeniu (cilazepril = inhibace). Proszę porozmawiać o problemie z leczącym internistą. Można dołączyć suplementację Permenem, ale na początku stosowania preparatu należy zaobserwować, czy żeń-szeń będący składnikiem suplementu nie wywołuje arytmii i wzrostu ciśnienia krwi (zwłaszcza w połączeniu z kofeiną).

W 62 roku życia zaczęły sie nagłe kłopoty z erekcją i niskim libido, aptekarka poradziła mi Cefadisac- mało skuteczny, następnie brałem penigrę było trochę lepiej. Ostatnio wziąłem permen jest znacznie lepiej - ale wydaje mi sie że podnosi ciśnienie - jestem nadciśnieniowcem i biorę prestaruim i amlozek, musiałem zwiększyć dawkę tych leków. Ostatnio zacząłem stosować maxigrę po 5mg idealnie na mnie działa, silny wzwód, długi stosunek, obniża cisnienie na pewien czas -ale działa tylko do 5-8 godzin, poza tym koszt 1 tab.25 zł. Czy mogę w dalszym ciągu zażywać permen, czy działa on w tym wieku leczniczo i jednocześnie dorażnie stosować w czasie maxigrę.

To prawda, zawarty w preparacie żeń-szeń może powodować wzrost ciśnienia krwi. Dlatego o wprowadzeniu suplementu powinien wiedzieć leczący internista. Proszę szukać przyczyn zaburzeń erekcji (być może jest to powikłanie schorzeń kardiologicznych). Warto skonsultować się z urologiem. Można stosować suplementację Permenu (np. przez okres 8 tygodni i spróbować zrobić przerwę) i ewentualnie wspomagać się doraźnie Maxigrą (w dniu planowanego jej zażycia proszę nie przyjmować Permenu.

poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | następna

na strone glówna do góry